סכרת הריון תפריט

 

 

כדאי לעקוב אחר דיאטת סוכרת הריון מכיוון שהיא מעודדת מגוון מזונות בריאים ועוזרת לשלוט בבטחה על רמת הסוכר בדם. אכילת תוכנית ארוחה לסוכרת הריונית תסייע להגן על תינוקך מפני סיבוכים פוטנציאליים של סוכרת הריונית, כולל משקל לידה גבוה ולידה מוקדמת. תזונה מאוזנת של מזונות בריאים חשובה כדי לעזור לך לנהל סוכרת הריונית על ידי שמירה על רמות סוכר יציבות בדם. חשוב לאנשים עם סוכרת הריונית להקפיד על תזונה ספציפית מכיוון שלעתים קרובות ניתן לשלוט ברמת הסוכר בדם פשוט על ידי אכילת מזון בריא ופעילות גופנית סדירה.

טיפול תזונה בריאה ופעילות גופנית סדירה יכולים לעזור לנשים רבות לשלוט ברמת הסוכר בדם ולנהל סוכרת הריונית. סוכרת במהלך ההריון ניתנת לטיפול, לרוב ללא תרופות.

על ידי פנייה לרופא שלך לקבלת משאבים

כולל התייעצות עם דיאטנית או נטורופתית , אתה יכול להרגיש תמיכה נהדרת ולשתף את רעיונות הארוחה והחטיפים שלך. בנוסף, אכילת המזון המתאים לבריאות ילדכם יכולה לעזור לכם לשמור על כמה הרגלים בריאים למשך שארית חייכם. עכשיו, כשיש לי הרבה תרגול וניסיון אישי, אני מקווה שאוכל לעזור לך לאכול נכון במהלך האבחון שלך.

להלן המזונות שאנשים עם סוכרת הריון צריכים ואסור לאכול

ותוכנית הארוחות של 7 ימים שאתה יכול לעקוב אחריהם במהלך ההריון. במאמר זה הסברנו על סוג הדיאטה שיש להקפיד עליה במהלך ההריון אם יש לה סוכרת הריון, כולל מה לאכול וממה להימנע. המכון הלאומי לבריאות הילד והתפתחות האדם ממליץ לנשים עם סוכרת הריונית לאכול לפחות שלוש ארוחות קטנות ובינוניות ושתיים עד ארבעה חטיפים ביום.

פחמימות מעלות את רמת הסוכר בדם יותר מאשר שומנים וחלבונים

לכן חשוב לשים לב לסוג וכמות הפחמימות שאתם אוכלים. אם אתם בדיאטה צמחונית, תצטרכו לבחור בין 15-16 פחמימות בכל יום כדי לקבל מספיק חומרים מזינים. רוב הנשים צריכות לבחור 14 פחמימות בכל יום כדי לשמור על העלייה הרצויה במשקל של חצי קילו בכל שבוע.
עבור עוד פרטים מורחבים בנושא של סכרת הריון תפריט באפשרותך לבקר באתר mkdiet.co.il

לכן

חשוב לכלול פחמימות בארוחות ובחטיפים, כמו גם מקורות חלבון וסיבים. מסיבה זו, כדאי לווסת את צריכת המזונות העשירים בפחמימות. מעקב אחר פחמימות יכול לעזור לך לפזר ארוחות וחטיפים פחמימות באופן שווה לאורך היום. הקפד למדוד חלקים של ירקות שיכולים להעלות את רמת הסוכר בדם שלך.

ניתן לכלול פירות בתוכנית הארוחות שלך

אך מכיוון שהם מכילים פחמימות, עליך להיזהר בגדלים של מנה, לאכול רק מנה אחת בכל פעם. אתה יכול לאכול אחת עד שלוש מנות פרי ביום, אבל לאכול רק אחת בכל פעם. מנה סבירה היא בערך כוס עמילן אחת לארוחה או שתי פרוסות לחם.

פחמימות פשוטות כגון דגני בוקר

מאכלי נוחות או חטיפים. אתה צריך לאכול שלוש ארוחות קטנות עד מתונות וחטיף אחד או יותר בכל יום. שמרו על כמות וסוג המזון (פחמימות, שומנים וחלבונים) כמעט זהים יום אחר יום. יש לכלול פחמימות בכל ארוחה, אך אל תגזימו.

בחירה בפחמימות עשירות בסיבים

היא אידיאלית לשליטה ברמת הסוכר בדם, אך זכרו שהוספת חלבון לארוחות או חטיפים יכולה לסייע באיזון רמת הסוכר בדם, גם אם תבחרו לעשות דיאטה מדי פעם. בעת בחירת חטיפים, נסו לכלול מקור לחלבון בנוסף לפחמימות עתירות סיבים. הימנע ממזונות עשירים בעמילן. מזונות עמילניים עשירים בפחמימות, מה שיכול להיות בעל השפעה משמעותית על רמות הסוכר בדם, ולכן חשוב לאכול רק כמות קטנה של מזונות עמילניים. הדבר נכון גם לגבי פחמימות פשוטות (כגון קינוחים מתוקים ומיצי פירות). בחרו בקינוחי פירות עם תכולת סוכר נמוכה יותר ויותר סיבים, ובחרו בפירות שלמים במקום מיץ.

לדוגמה

במקום לאכול תפוח כחטיף, חברו אותו לחמאת בוטנים, המכילה חלבונים ושומנים בריאים. חלבון ושומן יכולים גם לעזור להאט את זרימת הסוכר לזרם הדם שלך, אז הקפד לכלול מזונות אלה בכל ארוחה וחטיף. אכלו יותר חלבון אכילת חלבון יחד עם פחמימות או בחירה במזונות עשירים בפחמימות המכילים גם חלבון יכולים לסייע באיזון רמת הסוכר בדם. אם יש לך סוכרת הריון, אכלי תזונה עשירה בפירות, ירקות וחלבון רזה.

המטרה

היא לבשל מחצית מהירקות הלא עמילניים, רבע מהחלבון הרזה ורבע מהדגנים המלאים לארוחה. סלט-ודאו שהסלט שלכם מכיל מספיק חלבון, שומן ופחמימות. כמו כן, על פי הנחיות כלליות לאכילה בריאה, הימנעו משומני טראנס, בחרו בבשר רזה או בחלבונים על בסיס צמחי, והגבילו מזונות מעובדים כדי לשלוט בנתרן. האגודה האמריקאית לסוכרת ממליצה על יחס יעד של 25% חלבון, 25% דגנים ומזונות עמילניים ו-50% ירקות לא עמילניים.

כנראה שלא תופתעו לגלות שאוכל מהיר

מזון מטוגן, ממתקים, משקאות מוגזים ופחמימות מעובדות הם כולם מזונות חובה. התקשורת התזונתית מבטלת בקלות דיאטות כטרנדים, אבל לחלק מהאנשים אין ברירה לגבי מגבלות התזונה שלהם. והאנשים האלה, כולל אני, אולי באמת צריכים קצת עזרה כדי לקבל שוב השראה מאוכל. אם אוכל היווה עבורך נחמה, תחביב או עבודה, וסוכרת הריון הופכת הכל על פיה, הגיע הזמן להכין רשימה של דברים אחרים שעושים אותך מאושרת ורגועה, בין אם זה תה עם חברים. זה מצחיק אותך. , אמבטיה חמה, עיסוי, שיעור יוגה טוב, ללכת לקולנוע, לשבת בחוץ עם משחקי קופסא או ספר, או להסתכל על התלבושות הקטנות והמקסימות שגבר קטן חדש ילבש בקרוב וישכיח ממך את כל מה שנדרש כדי להגיע לשלך חיים חדשים.

רק זכור לדבר עם הרופא שלך לפני תחילת כל תרגיל חדש (במקרה שאתה רוצה להתחיל פארקור!). שקול גם לטייל אחרי הארוחה שלך, שכן אפילו פעילות גופנית קטנה לאחר הארוחה יכולה להוריד את רמת הסוכר בדם ולעזור לך להתמודד עם סוכרת הריונית.

ד"ר צ'ארלס ציין שחשוב גם לאכול חטיפים מספר פעמים ביום. ד"ר מור ממליצה אם יש לך סוכרת הריונית, להתחיל את היום עם ארוחת בוקר דלת פחמימות. בארוחת הבוקר שלך, דגנים מעודנים, פירות ואפילו חלב נסבלים פחות.

 

Categories:

דילוג לתוכן