ניהול משרד

על פי סקר של המגזין Inc., אליו הגיבו המנכ"לים, "הנהלת המשרד הטובה ביותר, מנהלת המשרד, היא חומר סיכה השומר על גלגלי העסק בצורה חלקה. מנהלי המשרד הם בדרך כלל המוקד ומשחקים תפקיד ב העסקים השוטפים של משרדם. בין אם במחלקה משפטית, מחלקת משאבי אנוש, מחלקת הנהלת חשבונות או אפילו מחלקת כספים, הם משמשים כמתווכים בין מחלקות שונות. האחריות של מנהלי המשרד משתנה ממשרד למשרד, אך לעתים קרובות הם מופקדים על טיפול בלקוחות נכנסים ומבקרים אחרים בבניין, עוזרים אדמיניסטרטיביים, שכר עבודה ועבודה עם צוות משאבי אנוש בפרויקטים. מהציוד הדרוש וציוד משרדי מתפקד, מנהלי משרדים גם עובדים ומקדמים עובדים.

יש הרבה עבודות ניהול משרד

אבל המשימה הבסיסית כל המנהלים דומים למדי. לפחות מנהל משרד אחד יישכר שיפקח על המשימות של כל סניף, ואילו מנהלי המשרד הבכירים, המועסקים בדרך כלל במטה, ידווחו למנכ"ל הכספים (CFO) של החברה, האחראי על ניהול כל הפעילות העסקית של הנהלת המשרד. מנהלי מתקנים מפקחים על כל העבודות המתרחשות במקום ומנהלי משרדים מקלים על העובדים לבצע עבודה זו. הוספת אחריות הנמצאת תחת משאבי אנוש היא דרך נפוצה, אם כי הנהלת המשרד מילאה תפקיד גדול יותר מלכתחילה.

ניהול משרד יכול להיות כמעט כל מה שבעל החברה רוצה

והרבה תלוי בכמה עוזרי משרד צריך להיות במעקב, באיזו סוג תוכנה ומערכות אחרות משתמש המעסיק, מי מנהל את המשרד, כמה אנשים משתמשים מערכת ניהול משרד וירטואלי, באיזה משרד היא מנוהלת, חלק גדול ממנה תלוי ב- HowManyOfficeManager.com. המשימות האפשריות של מנהל משרד כוללות שירות לקוחות, ניהול חשבונאות, ניתוח מכירות וכו '. מנהלי המשרד אחראים לעיתים קרובות על ארגון הנסיעות וניהול צוותים אחרים במתקנים. האחריות של "מנהלי המשרדים הווירטואליים" תהיה תלויה מאוד במה שהחברות זקוקות, וכן במספר העובדים, שעות העבודה שלהם, מספר השעות שהם עובדים בשבוע וכמה זמן הם אמורים לעבוד במהלך השבוע. .

מנהל משרד עשוי להיות אחראי ישיר לשמירה על כספי המשרד או לקבל תפקידים חשבונאיים

ובלבד שיש לו רקע בניהול כסף וניתן להכשיר אותו לכך. משרדים מסוימים מספקים מנהלי חשבונאות וחלקם אף נותנים להם שליטה במערכות הנהלת חשבונות משלהם.

מנהל משרד יכול גם להיות חלק מצוות ניהול גדול יותר

לדווח ל- COO או ל- CAO ולתמוך בפונקציות ניהוליות אחרות, כגון ניהול חדרי ישיבות או כיוון עובדים חדשים. בחברות גדולות יותר, למנהלי משרדים יש פחות אחריות ולדווח למנכ"ל או לסמנכ"ל.

ללא קשר למיקום

מנהלי משרדים אחראים לשמור על חוויית עבודה חיובית ולתמוך בצרכי עובדיהם. הם מבטיחים שכולם יעבדו יחד להצלחה הכללית של החברה על ידי הפצת מידע בארגון, תיאום מאמצים עם ספקים ותמיכת הנהלה, והקפדה על התרבות הארגונית להישאר חיובית, יצרנית ותומכת. הנהלת משרדים הנה אפוא חלק מהניהול הכללי של החברה ולעיתים בשיתוף צוות "אנשים", מבטיחה כי התרבות הארגונית תישאר חיובית ופרודוקטיבית ותומכת בכולם. ישנם אלמנטים של מינהל, אך המשרד אינו חלק מתפקוד הניהול הכולל.

אם אתה חושב להוסיף או להחליף מנהל משרד, מנהלי משרד ומגייסים יכולים לסייע במילוי תפקיד מפתח זה בחברה שלך.

התוכנית לניהול משרדים מקצועיים מכינה את התלמידים לתפקידים ותחומי האחריות המשתנים של הנהלת המשרדים. תוכנית זו נועדה להכין אותם לניהול משרדים בחברות קטנות וגדולות באופן מקצועי.

מנהלי משרד אינם כל המקצועות

מכיוון שהתפקיד יכול להיות רחב ויכול לכסות היבטים רבים ושונים של ממשל תאגידי, כולל ניהול משרדים, משאבי אנוש, ציוד, מתקנים והיבטים אחרים. זה כולל ניהול מקום העבודה, עיבוד מבקרים, ארגון פעילויות במשרד, אירועים לעובדים מקומיים וניהול תקשורת פנימית.

מנהל המשרד

הוא כותרת ספציפית העוסקת בכל המשימות שלעיל, אך אין להתבלבל עם מנהל משרד, מנהל משרד או אפילו מנהל משאבי אנוש. ניהול משרדים מתואר בדרך כלל כארגון וניהול משימות שלעתים קרובות באחריותם של מנהלי המשרד, כמו תכנון, תזמון ותזמון.

כמנהל משרד אתה יכול להפיק תועלת מכלים לניהול זמן ופרודוקטיביות המסייעים לך לעקוב

אם לא כל השאר. במילים פשוטות, מנהלי משרדים מתמודדים עם מגוון רחב של משימות, החל מתכנון, תכנון ותכנון ועד ניהול הפעילות העסקית. כמנהל משרד, אתה אמור להיות מסוגל לנהל משלחת חברות ופעולות אחרות בארגון ולעשות הכל ביעילות ובזמן הנכון עבור הארגון שלך. עקוב אחר צרכי משרדך ממעוף הציפור וזיהוי מגמות ותובנות חשובות שיחזקו את הצלחתך התפעולית.

Categories:

דילוג לתוכן