מה זה אוטומציה שיווקית?

תוכנת אוטומציה שיווקית היא כלי בעל ערך עבור משווקי אוטומציה מכיוון שהיא יכולה לסייע להם לחזות כיצד יתנהגו הלקוחות ומה הם יעשו, ולייעל טכניקות שיווק שונות כדי לפנות יותר לאינסטינקטים של רכישתם הטבעית. אתה יכול להשתמש בכלי אוטומציה כדי להתאים אישית את החוויה לאנשים על סמך התנהגותם, העדפותיהם, פעילויות קניות ועוד. לרוב מערכות האוטומציה השיווקיות יש כלים מרשימים לשיווק בדוא"ל המשלבים את העוצמה ברשת של תכונות אוטומציה שיווקיות אחרות כגון ניתוח לקוחות, זרימות עבודה אוטומטיות וניקוד לידים.

שיווק אוטומציה

היא טכנולוגיה המסייעת לחברות לצמוח באמצעות תהליכי שיווק אוטומטיים, מעקב אחר נאמנות לקוחות ומתן חוויה אישית ללקוחות באמצעות שירותי שיווק ומכירות. אוטומציה שיווקית וניהול קשרי לקוחות מפוצלים (CRM) משמשים מחלקות השיווק כדי להסיר משימות שחוזרות על עצמן מזרימות העבודה של העובדים ולהגביר את יעילות השיווק באופן כללי. מותגים המשתמשים בכלי אוטומציה שיווקיים מרובים נקראים טכנולוגיית שיווק או מחסנית Martech.

אוטומציה מתקדמת של זרימת עבודה כוללת אוטומציה של תהליכי שיווק פנימיים

תהליכים אלה כוללים תקצוב, תכנון, אישור זרימת עבודה, לוחות שנה שיווקיים, שיתוף פעולה פנימי, יצירת וניהול נכסים דיגיטליים ותמיכה ביעילות תפעולית בכל פונקציות השיווק הפנימי. הקריטריונים ותוצאות המשימות והתהליכים מתפרשים, מאוחסנים ומבוצעים על ידי תוכנת אוטומציה שיווקית כדי להשיג יתרונות איכותיים ולהעביר נתונים לצוות המכירות באמצעות תוכנת ניהול קשרי לקוחות (CRM).

רוב פתרונות האוטומציה השיווקיים המובילים משלבים כלי אוטומציה וניטור של מדיה חברתית (למרות שאתה יכול לבטל את המנוי שלך להתרבות בעזרת כלי תכנון חברתיים)

בעוד שיווק בדוא"ל מפסיק עם קמפיינים בדוא"ל, תוכנת אוטומציה שיווקית יכולה לעקוב אחר לקוחות פוטנציאליים במספר ערוצים וקמפיינים.

על פי SelectHub

ארגוני שיווק B2B נוטים להסתמך על מערכות אוטומציה לשיווק ארגוני המסייעות להם לבנות עניין במוצרים ובשירותים ולשמור על קשרים עם לקוחות עסקיים. כלי אוטומציה שיווקיים מספקים הקשר לאינטראקציות של מדיה חברתית, עוקבים אחר לקוחות פוטנציאליים באתר שלך ומשלבים נתוני מדיה חברתית עם אלמנטים אחרים כגון קמפיינים בדוא"ל, שיחות טלפון ואירועים בכדי להבין עד כמה מסעות הפרסום שלך יעילים. הוא מאפשר לך ליצור מיילים ודפי נחיתה באיכות גבוהה, לעקוב אחר מסעות הפרסום שלך מההתחלה ועד הסוף ולראות כיצד הלידים זורמים במשפך שלך. אם אתה מנהל עסק גדול, כנראה שיש לך מאגר מידע נהדר של אנשי קשר.

למרות שיש הרבה מטרות מאחורי טכניקות שיווק אוטומטיות

61% מהמשווקים טוענים כי יצירת לידים היא המטרה העיקרית שלהם. בין אם המטרה שלך היא למשוך לידים חדשים, לשמר לקוחות או להגדיל את המכירות, אסטרטגיה זו יכולה לעזור לך להפוך למשווק אוטומטי יעיל.

במאמר זה תלמד עוד על מסע הלקוחות של Mailchimps שעוזר לך לבנות מסלולי שיווק דינאמיים ואוטומטיים עבור אנשי הקשר שלך

צור מסע המשתרע על פני מספר נקודות מוצא ומתפצל לפעולות ייחודיות לכל אחד מאנשי הקשר שלך לחוויה אישית יותר. השתמש במסע הלקוחות ליצירת תהליכי עבודה שיווקיים אוטומטיים ייחודיים המבוססים על התנהגות קשר, הוספת תגים המבוססים על התנהגות איש קשר, שלח מיילים רלוונטיים וביצוע משימות חשובות אחרות עבורך.

על מנת לתמוך בקהל שלך ללמוד יותר על המוצר או הייעוד שלך באמצעות שידורים קבועים ומתחשבים

תוכל לקדם ולהגדיל את אחוזי ההמרה. תוכל לבנות קהל נאמן של אנשים שאוהבים לספר לאחרים על העסק שלך. הלקוחות שלך ירגישו שאתה יוצר עבורם מסרים שיווקיים המחזקים את האמון שלהם במותג שלך.

דוא"ל

הוא כלי התקשורת עם לידים ומציע גמישות אינסופית בדבריך ובאופן אספקה. על ידי מיקוד והבטחה שהלידים שולחים תוכן שעוזר להם להתגבר על מכשולי הרכישה הספציפיים שלהם, אתה כבר לא שולח מסעות פרסום בדוא"ל לא -יעילים לכל הרשימה שלך.

הוא משמש לאורך כל מחזור החיים של אסטרטגיה שיווקית לניהול, תחזוקה וייצור לידים במטרה להפוך אותם ללקוחות. קטגוריית תוכנה וטכנולוגיה זו נועדה לאפשר לחברות לשווק במספר ערוצים על ידי אוטומציה של משימות שחוזרות על עצמן. הוא מאפשר לחברות לייעל את משימות השיווק וזרימות העבודה, להפוך אותן לאוטומטיות ולמדוד כדי להגביר את היעילות התפעולית ולהגדיל את המחזור.

ספקי שירותי דוא"ל (ESP) כגון Constant Contact ו- Mailchimp משמשים

כדי לספק פלטפורמה בעלת ערך, אך יותר ויותר משווקים פונים לתוכנת אוטומציה שיווקית בוגרת, דינאמית ורבת עוצמה כדי להרחיב את טווח השיווק שלהם בכל הערוצים מעבר לדוא"ל. השילוב בין העוצמה של ספקי שירותי דוא"ל לאוטומציה של מדיה חברתית, אוטומציה של זרימת עבודה, ניהול פרויקטים, ניהול קשרי לקוחות (CRM) ותוכנת הדמיית נתונים פירושה מורכבות מוגברת שמפחידה משתמשים רבים.

אוטומציה לדוא"ל מאפשרת לך ליצור זרימות עבודה לקידום לידים

לחמם פוטנציאל פוטנציאלי לצוות המכירות שלך, להעביר מסרים מותאמים אישית ולהפוך לקוחות פוטנציאליים ללקוחות משלמים. על ידי אוטומציה של קמפיינים שיווקיים שלהם, משווקים יכולים לזהות מבקרים באינטרנט ולאפשר להם להפוך לקוחות פוטנציאליים שלא היו מוכרים בעבר. ומכיוון שהם יודעים לשווק, הם יכולים לפלח לידים ידועים לפי התנהגות, דמוגרפיה ומאפיינים אחרים כדי ליצור קמפיינים לטיפוח לידים אוטומטיים.

שפר את מחויבותך לשילוב CRM

שיווק בדוא"ל, טיפוח לידים, ניקוד לידים ודיווח ROI. דיווחי מכירות, דיווח אירועים מותאם אישית ואוטומציה של אירועים מותאמים אישית (המופעלים על ידי ניקוד דירוג צופה פני עתיד ודיווח עבור חברות יצירת קשר) ופילוח מבוסס אירועים כלולים גם כן. הלקוח נמצא במרכז גלגל תנופה, שמתייעל כאשר מוסיפים כוח לגלגל התנופה, מה שמקטין את נקודות החיכוך של הלקוח.

Categories:

דילוג לתוכן